2009. június 15., hétfő

Meglepik!

Hahó emberek, nemsokára meglepik várhatók. Annyit elárulok hogy lesz egy 1. fejezetes kis történet, "kis" változás az oldalon meg valami más az én ficemmel kapcsolatba... Remélem tetszeni fognak. Amúgy azér lesznek a meglepik mert most levoltam maradva és gondoltam hátha örültök neki. A kommenteket még mindig várom akár rosz akár jó mert szeretnék tanulni a hibáimból. Amúgy ha valaki valami nagyobb hibát észlel, vagy ki szeretné fejteni mi nem tetszik neki akkor az írhat e-mailt is. E-mailem: borsy28@citromail.hu
Puszi: BORSY

7 megjegyzés:

  1. Itt nem lehet kifejteni hogy mi nem tetszik?? Ugye nem baj hogy itt fejtem ki??
    Nah igen... Nekem az nem tetszik hogy jobb mint az enyém:@ XD Télleg:D Puszi, csak így tovább :D

    VálaszTörlés
  2. Nem igaz... a tied sokkal jobb...Szerintem. De ennyi erővel szavazást is csinálhatnánk XD Csak vicceltem. Puszillak Borsy

    VálaszTörlés
  3. szia :Dhátt hogyha megálmodom a folytatást akkor majd mondom.:Dmert sztem nem lehettelen...elég iker vagyok hozzád ahoz hogy megálmodjam az álmod folytatását.:D:|

    VálaszTörlés
  4. Az igaz hogy iker vagy és az hogy halljuk egymás gondolatát lehetővé teszi hogy megálmodd az álmom folytatását is sztem. Hajrá szurkolok és e-mailbe írd vagy msn-en. Ja többiek akik olvassátok mit beszélünk csak mondom hogy ugyan olyanok vagyunk. Mint két iker XD ja és halljuk egymás gondolatát igaz nem olyan fejlettem mint Ed de azér elég jól megy....

    VálaszTörlés
  5. Ja azt kihagytam hogy elég béna az Imcs (de azért szeretjük)ezért rossz helyre írta amik akart ezt a hozzászólást az egy pokoli bálhoz akarta....

    VálaszTörlés
  6. majd belejövünk.:Dén érzemhogyiggen...már egymás mellett se kell lennünk hanem msnen isXD...n a mindenesetre eléggé profi a gyenge szellemünkhöz képest.:);D

    VálaszTörlés
  7. XD igazad van....De azt be kell vallanunk hogy nem vagyunk Ed-ek...Sajnos de egymással beszélünk és már megy az mindegy milyen messze vunk igaz, Imcs?

    VálaszTörlés